Вівторок, 21.05.2024, 00:54
Взаємодопомога вільних людей, дошка оголошень
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Трудове право [22]
Трудове право
Господарське право [19]
Господарське право
Кримінальне право та суміжні галузі [4]
Цивільне право та суміжні галузі [2]
Адміністративне право [1]
Право соціального забезпечення [7]
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
УБС

Интернет реклама УБС
Головна » Файли » Правові дисціпліни » Господарське право

Дипломна робота «Правове регулювання приватизації державного і комунального майна»
08.11.2009, 18:51

ДИПЛОМНА   РОБОТА

Правове  регулювання  приватизації  державного і комунального майна

 

ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………...........................……………………….4-10 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ …………............…………………………….10 

            1.1. Зміст  приватизації …………… ……......……………………………10-16

РОЗДІЛ 2. ПОНЯТТЯ ТА ГОЛОВНІ ЦІЛІ ПРИВАТИЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО

ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА  ……………………………………..…….........…....17

          2.1.Юридична   природа   приватизації   державного  і  комунального

            ……………………………………………………………………….........….17-27

          2.2.Характеристика приватизації державного майна…………….…..…27-28 

          2.3.Характеристика  риватизації комунального майна …………..…....28-29

          2.4.Об”єкти приватизації державного та комунального  майна ….…..29-30

          2.5.Суб”єкти приватизації  державного та комунального майна….....30-39

          2.6.Приватизаційний процес………………………………………….....…39-43

          2.7.Способи приватизації ………………………………………….....……43-47

          2.8.Договірні відносини приватизації …………………………....………47-57

          2.9.Етапи приватизації ………………………………………….....….……57-61 

          2.10.Попередні висновки приватизації …………...…………....………..62-71

          2.11.Відповідальність за порушення законордавства  про приватизацію

              державного та комунального майна ………………………………….71-77

РОЗДІЛ 3. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКАПРИВАТИЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО

І КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА …………………………....................................….78

           3.1. Перспективи приватизації державного і комунального майна…78-83

ВИСНОВОК……………………….………………………........................………83-86

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………..........………………85-88

ДОДАТКИ…………………………………………………………….......………….90-92


ВСТУП

  Ринкова економіка на Україні набирає все велику силу; разом з нею набирає силу  і конкуренція  як основний механізм регулювання господарського процесу. Конкурентоспроможність підприємству, акціонерному суспільству, будь-якому іншому господарюючому суб'єкту може забезпечити тільки правильна організація виробничої діяльності, управління рухом фінансових ресурсів і капіталу, що знаходиться в їх розпорядженні. Кінцевою метою діяльності будь-якого підприємства є досягнення найвищих фінансових результатів, підвищення ефективності виробництва, краще використання матеріальних, трудових і фінансових резервів, виявлення наявних недоліків в роботі з метою своєчасного їх усунення.

Важлива роль в рішенні цих задач належить економічному аналізу господарської діяльності підприємств і об'єднань, сприяючому виявленню і використанню внутрішніх резервів виробництва.

Крім того, в даний час, важливої ролі в рішенні  завдань підприємства набуває зміна форми власності, зокрема, роздержавлення і приватизація державних підприємств.

Доцільність такого перетворення техніко-економічно  обґрунтовується, визначаються найближчі наслідки і перспективи розвитку акціонерних форм власності, потенційні можливості впливати на попит і пропозицію ринку, підраховуються витрати виробництва і прибуток.

Для проведення даної роботи необхідно: дати коротку характеристику підприємства,державне та комунальне ,майно та приватизація, проаналізувати основні техніко - економічні показники комунального підприємства.

Згідно  ГК [6,с.32 ] підприємство - це самостійний суб’єкт  господарювання ,створений компетентним органом  державної влади  або органом місцевого самоврядування або іншими суб’єктами  для задоволення  суспільних та особистих  потреб шляхом систематичного  здійснення  виробничої, науково-дослідної, торговельної , іншої господарської діяльності  в порядку ,передбаченому законом .Державне  підприємство - утворюється компетентним органом  державної власності , як правило,без  поділу її на частки, і входить до сфери його управління. Комунальне підприємство  утворюється компетентним органом  місцевого самоврядування  в розпорядчому порядку  на базі відокремленої  частини комунальної власності і входять до сфери його управління. Майно  комунального підприємства  перебуває у комунальній власності і закріплюється за такими підприємствами  на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління. Майно підприємства становлять  виробничі і невиробничі фонди ,а також  інші цінності,вартість яких  відображається в самостійному балансі підприємства. Джерелами формування  майна підприємства є  грошові  та матеріальні внески  засновників ,доходи , одержані від реалізації продукції ,послуг,інших  видів господарської діяльності доходи від цінних паперів ;капітальні вкладення і дотації з бюджетів;майно ,придбане в інших суб’єктів господарювання,організацій та громадян у встановленому законодавством порядку інші джерела ,не захороненні законодавством України.   

 На основі проведеного аналізу необхідно дати оцінку роботи підприємства, виявити і врахувати недоліки виробничо-господарської діяльності підприємств.

Найважливішим направленнями  ринкової  економіки України є  підтримка підприємництва, роздержавлення, приватизація і розвиток конкуренції.   В зв'язку з цим, в умовах переходу України до багатоукладної економіки, було потрібно перетворення державної власності на основі її приватизації і роздержавлення, що з'явилося важливою умовою формування ринку. У цих умовах складається необхідність зрозуміти і проаналізувати процеси приватизації, що проходили в Україні, виявити завдання і особливості української приватизації, її проблеми, перспективи і допущені помилки.

Економічна реформа в Україні (структурна, цінова, фінансова), проводиться в кожній сфері як би в різних тимчасових потоках, з різною швидкістю і інтенсивністю. Приватизація державного і муніципального майна що є серцевиною економічної реформи, проходила швидко, послідовно і стала (разом з лібералізацією цін) найвідчутнішим проявом змін в економіці.

Аналіз теорії і практики приватизаційного процесу займає все більш важливе місце у вітчизняній економічній науці. Це обумовлено трьома причинами. По-перше, необхідністю осмислення різних країн змін, що відбуваються в економіках, при переході від адміністративно-командної до ринкової економіки; по-друге, постійною увагою українських дослідників до проблем розвитку відносин власності; по-третє, використанням «карти» приватизації в гострій політичній полеміці і залученням всього населення в процес обговорення її ходу і результатів.

У теорії приватизації і узагальненні її практики зберігається безліч дискусійних і невирішених проблем як методологічного, так і прикладного характеру. Більш того, в умовах переходу України до ринкової економіки з'являються нові моменти, що мають важливе значення для подальшого розгортання приватизаційного процесу.

Слід мати на увазі, що дотепер по-різному трактуючи навіть саме поняття «приватизація», його співвідношення з категоріями «приватна власність», «роздержавлення». Особливо гострі дискусії про місце приватизації в економічній реформі; про черговість або одночасність приватизації, лібералізації цін і структурної перебудови; про цілі приватизації; нарешті, про поєднання економічної ефективності і соціальної справедливості, платності і безкоштовності у використовуваних моделях приватизації. Самостійними проблемами залишаються критерії вибору способу приватизації, визначення її темпів, пріоритетів.

Аналіз організації приватизаційного процесу в українській економіці показує ряд властивих їй рис, що носять як позитивний, так і негативний характер. Основними негативними рисами є наступні:

1. Одноманітність способів приватизації для підприємств різних галузей, що об'єднуються по величині вартості основних фондів і чисельності трудових колективів. Галузеві особливості приватизації були зведені до порядку узгодження планів приватизації підприємств з міністерствами (відомствами) і обмеженню акціонування першим варіантом з випуском « золотої акції ».

2. Ігнорування регіональних особливостей приватизації. Відмінності в темпах і способах приватизації в регіонах були обумовлені швидше діями місцевих властей, що виходять за рамки своєї компетентності.

3. Переважно безкоштовний (або за символічну платню) спосіб передачі власності. Його організаційна форма - введення системи приватизаційних чеків на пред'явника.

4. Адміністративне встановлення високих «завдань» по термінах і об'ємах приватизації.

Позаекономічне примушення в процесі приватизації утворило появу проблем, не вирішених в рамках її початкового етапу. Серед них - порядок використання і фінансування об'єктів соціально-культурного значення, умови закріплення і продажу користувачам земельних ділянок і нерухомості.

Багато елементів приватизаційного механізму початкового етапу зберігаються і в моделі після чекової приватизації. Це - перелік і критерії застосування способів приватизації, списки пріоритетних сфер приватизації, функції державних органів. Основна ж відмінність полягає в переході до грошової приватизації і інвестиційних конкурсів.

Вироблення загальної стратегії приватизаційних заходів стало початковим пунктом для конкретних вирішень про способи, темп, черговість приватизації і методи оцінки майна.

Процес приватизації потребує підтримки на двох рівнях: всього суспільства і трудового колективу конкретного підприємства. Недостатня пропаганда ідей приватизації привела до того, що у значної частини як фахівців, так і населення в цілому сформувався негативний образ приватизаційного процесу. Хоча в діючій моделі приватизації преважали способи, формально орієнтовані на зрівняльну справедливість («чекова приватизація»).

Розгляд проблем, пов'язаних з механізмом і підсумками чекових аукціонів, зберігає свою актуальність тому, що для грошових аукціонів з продажу акцій реорганізованих підприємств пропонується аналогічний порядок проведення. Крім того, курс акцій, встановлений на чекових аукціонах, є базою для курсу грошових аукціонів і вторинного ринку акцій. Цінні папери приватизованих підприємств в цілому достатньо надійні, проте в даний час все ж таки низько прибуткові і малоліквідні.

     Завершення початкового етапу приватизації в Україні (так званої «чекової приватизації») вимагає оцінки його підсумків і виявлення особливостей. Перехід до нового «інвестиційно-грошового» етапу приватизації потребує прогнозу постприватизаційного розвитку підприємств.

  Мета дослідження: проаналізувати і узагальнити накопичений досвід приватизації, розглянути перспективи приватизації в Україні.

Завдання дослідження:

·        визначити економічний зміст процесу приватизації;

·        провести порівняльний аналіз моделей, форм і способів здійснення приватизації;

      вивчити основні підходи, концепції і етапи приватизації;

Категорія: Господарське право | Додав: Марат
Переглядів: 2682 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 2.7/7
Всього коментарів: 2
2 Елена  
0
Нужна Дипломна робота «Правове регулювання приватизації державного і комунального майна»
Відповідь: Усі питання, консультації, щодо роботи та її отримання за телефоном 066 112 47 80

1 sveta  
0
продолжение курсовой ...
где?
Відповідь: За консультацією щодо отримання даної роботи звертайтесь за телефоном 066 112 47 80

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Підтримуємо!
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • КМГО "Взаємодопомога вільних людей"
  • Конвертер валют
    КОНВЕРТЕР ВАЛЮТ
    Курс доллара НБУ курс доллара ПриватБанк курс доллара UniCredit курс доллара Альфа-банк курс доллара ВТБ курс доллара Дельта банк курс доллара Ощадбанк курс доллара Правэкс-Банк курс доллара Райффайзен Банк Аваль курс доллара Укрэксимбанк курс доллара Сбербанк России курс доллара
    КМГО "Взаємодопомога вільних людей" © 2024