ЗМІСТ
Вступ
1. Поняття
дипломатичної служби в Україні............................................. 4
1.1. Основні
функції та завдання дипломатичної служби................................. 8
1.2. Консульські
установи та їх правове регулювання................................... 10
2.Призначення та звільнення з дипломатичних посад............................. 12
2.1.
Соціально-побутове забезпечення та гарантії, що надаються працівникам
дипломатичної служби та членам їх сімей............................................ 15
3. Пенсійне забезпечення і грошова
допомога працівникам дипломатичної служби............................................................................................. 18
Висновок........................................................................................... 22
Список
використаних джерел................................................................. 26
ВСТУП
Перехід до нової
економічної моделі – ринкової економіки, розвантаження Державного бюджету, за
рахунок якого раніше виплачувалися пенсії й допомоги, передбачає формування
нової системи пенсійного забезпечення.
Найважливішими
чинниками розвитку пенсійного забезпечення є рівень розвитку економіки,
демографічні та інші соціальні проблеми. Всі ці фактори діють у взаємній
обумовленості, і розгляд їх дозволить визначити тенденції розвитку пенсійного
забезпечення і передумови формування нової системи, яка відповідає цьому
етапові розвитку нашої країни.
Забезпечення
постійного існування пенсійної системи України – одна з найактуальніших завдань
соціальної політики держави. Складнощі
переходу до ринкової економіки привели до повного розбалансування колись надійної
системи, що спричиняє певне напруження, а значну частину непрацездатного
населення залишає без коштів для існування.
Однією із
найважливіших складових діяльності держави у галузі соціальної політики є
законодавче регулювання та організація пенсійного забезпечення громадян.
Необхідність
проведення пенсійної реформи в нашій країні усіма визнається. Нинішня не
задовольняє нікого : пенсіонерів – через явно низький розмір пенсій;
роботодавців – внаслідок непомірно високих страхових внесків до Пенсійного
Фонду України.
Проблемою пенсійного
забезпечення та пенсійних правовідносин займались фахівці – практики, вчені,
зокрема М. Бойко, Н. Болотіна, О. Мінова, М. Лоцький.
Перехід до нової
економічної моделі – ринкової економіки, розвантаження Державного бюджету, за
рахунок якого раніше виплачувалися пенсії й допомоги, передбачає формування
нової системи пенсійного забезпечення.
Найважливішими
чинниками розвитку пенсійного забезпечення є рівень розвитку економіки,
демографічні та інші соціальні проблеми. Всі ці фактори діють у взаємній обумовленості,
і розгляд їх дозволить визначити тенденції розвитку пенсійного забезпечення і
передумови формування нової системи, яка відповідає цьому етапові розвитку
нашої країни.
Забезпечення
постійного існування пенсійної системи України – одна з найактуальніших завдань
соціальної політики держави. Складнощі
переходу до ринкової економіки привели до повного розбалансування колись надійної
системи, що спричиняє певне напруження, а значну частину непрацездатного
населення залишає без коштів для існування.
Однією із
найважливіших складових діяльності держави у галузі соціальної політики є
законодавче регулювання та організація пенсійного забезпечення громадян.
Необхідність
проведення пенсійної реформи в нашій країні усіма визнається. Нинішня не
задовольняє нікого : пенсіонерів – через явно низький розмір пенсій;
роботодавців – внаслідок непомірно високих страхових внесків до Пенсійного
Фонду України.
Проблемою
пенсійного забезпечення та пенсійних правовідносин займались фахівці –
практики, вчені, зокрема М. Бойко, Н. Болотіна, О. Мінова, М. Лоцький.
Мета курсової роботи полягає у :
- визначенні
особливостей діяльності консульської та дипломатичної служби;
- визначити
основні соціальні гарантії їх діяльності;
-
охрактеризувати пенсійне забезпечення працівників дипломатичної служби.
Теоретичною
основою курсової роботи є : наукові праці( статті, посібники, монографії)
провідних науковців в сфері пенсійного забезпечення.
Емпіричною базою
курсової роботи є нормативно – правові акти України.
|