П`ятниця, 17.05.2024, 08:37
Взаємодопомога вільних людей, дошка оголошень
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Новини міста [72]
Новини області [41]
Новини України [40]
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
УБС

Интернет реклама УБС
Головна » Статті » Новини міста

У ГРУДНІ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ ЗАВЕРШУЄТЬСЯ РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРШОГО ЕТАПУ ВІДКРИТТЯ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Питання реалізації проекту відкриття Центру надання адміністративних послуг у Кіровограді стало головним на нараді міського голови Олександра Саінсуса з керівниками виконавчих органів міської ради сьогодні, 12 грудня.


Олександр Саінсус наголосив під час наради, що від якості обслуговування відвідувачів у перші дні роботи Центру залежатиме оцінка кіровоградцями роботи всієї міської влади. Міський голова доручив організувати навчання спеціалістів усіх виконавчих органів міської ради, задіяних у ЦНАПі, щоб кожний посадовець чітко розумів алгоритми надання кожної адміністративної послуги. 
За інформацією начальника відділу дозвільних процедур Антона Шевченка, Центр буде об’єднувати в одному приміщенні працівників виконавчих органів міської ради а саме: 
- управління торгівлі (працюватимуть у повному складі на постійній основі з 8.00 по 17.00)
- управління містобудування та архітектури (працюватиме 2 спеціаліста, в разі необхідності третій спеціаліст також може приєднуватись до роботи Центру, для нього обладнане також робоче місце. На постійній основі з 9.00 -17.00)
- управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (працюватиме 3 спеціаліста, які, і прийматимуть, і на місці опрацьовуватимуть документи, тобто для них створені повноцінні робочі місця. На постійній основі з 9.00 -17.00)
- відділ дозвільних процедур (працюватиме з дозвільними документами 3 державних адміністратора та 2 спеціаліста на рецепції, які окрім надання консультацій, координації відвідувачів, також прийматимуть заяви на отримання копій рішень та витягів, що надаються архівним відділом та загальним відділом. На постійній основі з 9.00 -17.00)
- управління ЖКГ (працюватиме 1 спеціаліст, за графіком)
- архівний відділ (працюватиме 1 спеціаліст, за графіком)
- КП «Управління будинками КМР» (працюватиме 1 спеціаліст за графіком).
Поза межами приміщення Центру, але функціонально братимуть участь у роботі Центру виконавчі органи:
- відділ ведення обліку житла
- реєстраційна палата
- загальний відділ
- відділ по роботі зі зверненнями громадян
- апарат ради.
Окрім цього в Центрі працюватимуть 18 територіальних дозвільних органів, які працюватимуть з понеділка по четвер, як на постійній основі так і за графіком. 
В п’ятницю прийматимуть документи державні адміністратори та відбуватимуться погодження земляних робіт. До кожного відвідувача, відзначив Антон Шевченко, буде індивідуальний підхід. Спеціаліст спецінспекції визначатиме перелік організацій, які повинні погодити обхідний лист. Таким чином значно зменшиться кількість необхідних погоджень та спроститься сама процедура отримання дозволу на земляні роботи. 
Антон Шевченко повідомив, що в Центрі 46 працівників надаватимуть 124 адміністративних послуги (57 – виконавчими органами міської ради, 67 – територіальними органами виконавчої влади).
Центр працюватиме щодня з 9-00 до 17-00 години, крім святкових та вихідних днів, обідня перерва з 12-00 до 13-00 години.
На вході до приміщення Центру заявників зустрічатимуть на рецепції, де вони зможуть отримати необхідну консультацію. У разі відсутності потреби в отриманні консультації, заявник самостійно звертатиметься до відповідного спеціаліста, попередньо зареєструвавшись в інформаційному терміналі, під’єднаному до електронної системи керування чергою. Реєстрація на прийом до спеціаліста буде обов’язковою. Електронна система керування чергою також видаватиме повідомлення на два інформаційних терміналів та великі плазмові монітори, які знаходитимуться в холі Центру.
Розроблено стандарти адміністративних послуг, які містять в собі інформаційну картку, формуляр заяви та детальний опис алгоритму розгляду заяви. Всі стандарти мають свій код до відповідної послуги. Код на інформаційній картці відповідатиме коду формуляру заяви.
Відвідувачі зможуть отримати інформацію на інформаційних стендах, які розміщені в Центрі, на рецепції Центру, де спеціаліст надасть інформаційну картку, бланк заяви, або на сайті Центру, який буде інтегрований в офіційний веб – сайт Кіровоградської міської ради.

Сайт Кіровоградської міської ради

Категорія: Новини міста | Додав: xtkjdtr (13.12.2011)
Переглядів: 502 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Підтримуємо!
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • КМГО "Взаємодопомога вільних людей"
  • Конвертер валют
    КОНВЕРТЕР ВАЛЮТ
    Курс доллара НБУ курс доллара ПриватБанк курс доллара UniCredit курс доллара Альфа-банк курс доллара ВТБ курс доллара Дельта банк курс доллара Ощадбанк курс доллара Правэкс-Банк курс доллара Райффайзен Банк Аваль курс доллара Укрэксимбанк курс доллара Сбербанк России курс доллара
    КМГО "Взаємодопомога вільних людей" © 2024